Tècnic Professional de l’àmbit de la Inclusió Laboral i Social

Fundació Intermedia
    Obra i servei
    Jornada complerta (torn partit)

Entitat de segon nivell precisa incorporar un/a professional que s’encarregui de l’àrea d’Inclusió Laboral i Social, des de la perspectiva dels interessos i necessitats de les persones amb discapacitat intel·lectual, les seves famílies i entitats que els donen suport.

La persona desenvoluparà tasques de la seva àrea que són pròpies d’una entitat Federativa, Cerquem una persona amb estudis i experiència en la Inserció Laboral de Persones amb Discapacitat Intel·lectual i del Desenvolupament (DID), i es valorarà positivament que tingui coneixements del tercer sector social i en concret de l’àmbit de la discapacitat.

La persona a incorporar haurà de coordinar-se i formarà part de l’àrea Tècnica i de l’àrea de Suport a les Entitats.

Principals tasques a realitzar:

Assessorament a Professionals de les Entitats respecte les normatives que afecten a la inserció laboral i social, i elaboració de Propostes de Treball conjuntes.

Elaborar propostes de canvis de model i normativa que siguin d’interès.

Elaborar projectes, informes de seguiment i la corresponent avaluació d’aquests, relacionats amb la inserció laboral i social. Promoció de nous Models de Suport i Atenció.

Elaborar material didàctic d’interès per les persones amb DID, famílies i professionals de les entitats com, també, material de recerca, realitzat conjuntament amb equips d’investigació de les Universitats Catalanes.

Impulsar la formació DUAL com a mecanisme de capacitació de les persones amb DID i millora de la inserció laboral.

Impuls d’espais de formació que contribueixen a l’elaboració de coneixement.

Organització d’esdeveniments, actes i accions que tinguin per objectiu sensibilitzar i incidir en la societat en general

Col·laboració i coordinació amb Administracions Públiques, altres federacions catalanes i estatals per impulsar accions relacionades en la inserció laboral..

Planificació, definició d’objectius i seguiment puntual de les activitats de la seva àrea, com també, el control i seguiment del seu pressupost.

Altres tasques no esmentades que puguin sorgir i què sigui necessària la seva intervenció.

Titulació requerida

Graduat en treball social, relacions laborals, empresarials o similar.

Es valorarà: coneixement en el camp de la Inserció Laboral en serveis específics de la Discapacitat Intel·lectual i del Desenvolupament (Centre Especial de Treball, Treball amb Suport, Servei Integrals d’Orientació, Acompanyament i Suport a la Inserció de Persones amb Discapacitat – SIOAS). Coneixement polítiques actives d’ocupació i experiència en la gestió de programes del SOC.

Experiència: Mínim de 3 anys en tasques similars.

Idiomes: Català, Castellà, Anglès

Jornada laboral:  Jornada completa