FUNDACIO PRIVADA PRO PERSONES AMB DISCAPACITAT INTEL.LECTUAL CATALONIA
    Ripollet
    Temporal (igual o superior a 6 mesos)
    fa 3 mesos

Empresa dedicada a l'atenció a persones amb discapacitat intel·lectual precisa incorporar un psicòleg/loga per a residència de persones amb DI per cobertura d'excedència d'un any.

Funcions: detectar i avaluar trastorns de la comunicació, el llenguatge i la parla; dissenyar i realitzar les intervencions pertinents; dissenyar i implementar sistemes de comunicació augmentativa i alternativa; avaluar el rendiment cognitiu general i específic; planificar i realitzar activitats d'estimulació cognitiva; coordinar un equip; dissenyar i coordinar el desenvolupament d'activitats per persones amb discapacitat intel·lectual; realitzar accions formatives pel personal de la Fundació.

Durada: 1 any per excedència, horari dll-dv 9-18h amb una hora per dinar, i 2 guàrdies de cap de setmana a l'any. Incorporació immediata.

Requisits: Llicenciatura o grau en psicologia. Experiència mínima de 2 anys amb persones amb DI i trastorns de conducta, valorable formació en llengua de signes i neuropsicologia.

Imprescindible carnet de conduir i vehicle propi.