SURT.FUNDACIÓ DE DONES.FUNDACIÓ PRIVADA
  • Data límit candidatures
    25/09/2021

Fundació Surt cerca un/a Responsable de Consultoria para la nostra seu a Barcelona.

La persona Responsable  de Consultoria dependrà de la direcció de l´Entitat i liderarà i desenvoluparà l´activitat a Consultoria, definint productes, identificant clients i construïnt/gestionant l´equip de consultores.

La Consultoria SURT és un servei especialitzat en la promoció i la incorporació de la perspectiva de gènere i de la diversitat sexual en organitzacions com administracions, empreses i entitats socials.  Donem suport i assessorament tècnic per a la incorporació de la perspectiva de gènere i LGTB en projectes, programes i polítiques, acompanyem en l´elaboració de protocols de prevenció i abordatge de les violències masclistes en diferents àmbits, elaborem guies i materials de formació i sensibilització sobre perspectiva de gènere i LGTBI, violències masclistes i empoderament e impartim formació a professionals sobre transversalitat de gènere, diversitat sexual i de gènere i violències masclistes.

Funcions del lloc de treball

Planifica, coordina i revisa l’activitat a Consultoria, elaborant els plans d’acció anuals, aplicant els criteris i els objectius generals definits en el pla d’acció anual de l’entitat.

Manté relacions fluïdes amb els clients i entitats respecte a Consultoria, cerca i amplia cartera de clients i participa en les activitats de representació externa d’acord amb la planificació i l’assignació de responsabilitats realitzades per direcció.

Planifica i supervisa el disseny i la presentació dels projectes  i les propostes a clients i entitats  assegurant que compleixin els requisits dels demandants i qualitat tècnica i metodològica de l’entitat.

Coordina i supervisa l’execució dels projectes de les diferents línies d’activitat de Consultoria, planificant i gestionant els recursos humans i materials necessaris per a la seva realització.

Participa i/o executa projectes.

Coordina i gestiona l´equip de consultores.

Requisits

Es requereix formació universitària en ciències social, formació avançada en gènere i coneixement de la xarxa de recursos públics i de la realitat de l´Administració Pública.

Experiència de 3 a 5 anys en la coordinació i execució de projectes de consultoria i formació en perspectiva de gènere i de diversitat sexual i gestió d´equip de consultores.

Català, castellà i anglès nivell mitjà.

Carnet de conduir i cotxe.

Competències

Capacitat analítica i resolutiva.

Tècniques de venda, comunicació, negociació i relació amb clientes.

Habilitats de gestió del temps i de l´estrès.

Coordinació i treball en equip.

Oferim

Jornada laboral: de 38,5 hores setmanals.

Contracte: Indefinit.

Salari:  2.155.- € bruts mensuals/ 12 pagues.

Horari: 2 dies mati i tarda i 3 dies jornada intensiva matí.