SURT.FUNDACIÓ DE DONES.FUNDACIÓ PRIVADA
    1501-1800 euros bruts/mensuals

Fundació Surt cerca un/a Consultora de Gènere para la nostra seu a Barcelona.

La Consultora de Gènere dependrà de la persona Responsable de Consultoria formarà part de l´equip de consultoria detectant i recollint necessitats de clients, dissenyant i executant propostes i projectes de consultoria i formació.

La Consultoria SURT és un servei especialitzat en la promoció i la incorporació de la perspectiva de gènere i de la diversitat sexual en organitzacions com administracions, empreses i entitats socials.  Donem suport i assessorament tècnic per a la incorporació de la perspectiva de gènere i LGTB en projectes, programes i polítiques, acompanyem en l´elaboració de protocols de prevenció i abordatge de les violències masclistes en diferents àmbits, elaborem guies i materials de formació i sensibilització sobre perspectiva de gènere i LGTBI, violències masclistes i empoderament e impartim formació a professionals sobre transversalitat de gènere, diversitat sexual i de gènere i violències masclistes.

Funcions del lloc de treball

Disseny de propostes i projectes de consultoria (plans, protocols, productes, formacions) en funció de la demanda del client assegurant que compleixin els requisits dels clientes  i els criteris de qualitat tècnica i metodològica de l’entitat.

Coordinació i execució de projectes (planificació, preparació de reunions, anàlisi de la informació, redacció de documentació final, coordinació amb entitats, ajuntaments, etc).

Dinamització de tallers participatius amb el personal tècnic, polític, associacions, etc del territori.

Anàlisi d´informació qualitativa i extracció de conclusions.

Realització i redacció de diagnosis i plans de gènere.

Manteniment de relacions fluïdes amb els clients i entitats respecte a Consultoria i cerca i ampliació de cartera de clients.

Requisits

Es requereix formació universitària en ciències social, formació avançada en gènere i coneixement de la xarxa de recursos públics i de la realitat de l´Administració Pública.

Experiència de 2-3 anys en el disseny i l´execució de projectes de consultoria i formació en perspectiva de gènere i de diversitat sexual.

Experiència en desenvolupament de projectes de consultoria i formació amb eines i entorns virtuals.

Català, castellà i anglès nivell mitjà.

Carnet de conduir i cotxe.

Competències

Capacitat analítica i resolutiva.

Tècniques de venda, comunicació, negociació i relació amb clientes.

Habilitats de planificació i gestió del temps.

Autonomia.

Dinamització de grups.

Treball en equip.

Oferim

Jornada laboral: de 38,5 hores setmanals.

Contracte: Indefinit.

Salari:  1940.- € mensuals anuals/ 12 pagues.

Horari: 2 dies mati i tarda i 3 dies jornada intensiva matí.