FUNDACIO PRIVADA PRO PERSONES AMB DISCAPACITAT INTEL.LECTUAL CATALONIA
    Cerdanyola del Vallès
    fa 1 setmana

Empresa dedicada a l'atenció a persones amb discapacitat intel·lectual, precisa incorporar un/a psicòleg/loga per residència.

Funcions: detectar i avaluar trastorns de la comunicació, el llenguatge i la parla; dissenyar i realitzar les intervencions pertinents; dissenyar i implementar sistemes de comunicació augmentativa i alternativa; avaluar el rendiment cognitiu general i específic; planificar i realitzar activitats d'estimulació cognitiva; coordinar un equip; dissenyar i coordinar el desenvolupament d'activitats per persones amb discapacitat intel·lectual; realitzar accions formatives pel personal de la Fundació.

S'ofereix contracte temporal per cobertura d'excedència amb possibilitat de conversió a indefinit (periode de prova de 3 mesos) . Jornada complerta, horari partit de 9-18h amb una hora per dinar (flexible) i 2 caps de setmana a l'any. Incorporació immediata.

Requisits: llicenciatura o grau en Psicologia; valorable formació en llengua de signes; experiència mínima d'almenys un any en lloc similar, amb persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn de conducta.

Imprescindible carnet de conduir i vehicle propi.

Salari: 2179,95 € bruts/mes (14 pagues).