Tècnic/a Orientació Oficina Jove Vallés

Fundació Intermedia
    Granollers
    1501-1800 euros bruts/mensuals

Cerquem un tècnic/a d'orientació  que realitzi les funcions d'acompanyament a col·lectiu jove de la zona. El servei laboral de l’Oficina Jove del Vallès Oriental té com a objectiu facilitar l’accés de les persones joves (població de 16 a 34 anys) al món del treball, aconseguir la seva inserció laboral i vetllar per la millora de la seva ocupabilitat a l’àmbit laboral.

Les funcions del Tècnic/a d'Orientació Laboral seran:

Tasques d'informació, orientació i acompanyament en el procés formatiu i d'inserció del col·lectiu atès. Atenció individual, accions tutorials i dinamització de grups. Acompanyament en el treball del pla d'acció. Elaboració d'informes i control documental.

Per participar en el procés de selecció els/les candidats/es, hauran de disposar de:

- Titulació universitària: Psicologia, Pedagogia, Psicopedagogia, Educació Social, Treball Social o similar.

- Català i castellà: parlat i escrit correctament.

- Valorable experiència en les tasques descrites d'orientació laboral i amb col·lectiu en risc d'exclusió social.

- Disponibilitat per incorporació principis de Febrer.

- Valorable vehícle propi

Condicions laborals:

Lloc de treball: Granollers, i desplaçaments a La llagosta, La Garriga, Caldes i altres municipis del vallés Oriental en funció de la demanda.

Contracte indefeinit

Horari: 38,5h