FUNDACIO PRIVADA PRO PERSONES AMB DISCAPACITAT INTEL.LECTUAL CATALONIA
    Cerdanyola del Vallès
    20 vacants
    fa 11 mesos
    Caps de setmana i festius
    301-500 euros bruts/mensuals

Empresa dedicada a l'atenció a persones amb discapacitat intel·lectual precisa incorporar personal auxiliar tècnic educatiu per cobertura de caps de setmana, festius, incidències i vacants.

Funcions: funcions assistencials (donar una atenció integral en quant a higiene, alimentació, cura personal i cura de la imatge corporal); funcions educatiu-terapèutiques (promoció dels usuaris en totes les àrees d'intervenció: autonomia personal, comunicació i llenguatge, motricitat, autonomia social, salut i seguretat i oci i temps lliure; realització del conjunt d'activitats orientades a millorar i mantenir les habilitats dels usuaris).

S'ofereix contracte indefinit a jornada parcial (33,36% o 50%) treballant 3 caps de setmana de cada 4 i tots els festius. Possibilitat d'ampliar la jornada de dilluns a divendres en funció de necessitats (permisos, vacances, incidències..), i ampliació a jornada complerta per cobertura de vacances d'estiu (juliol-agost-setembre). Diferents torns (matí, tarda, t.partit, nit). Incorporació immediata.

Requisits: formació en atenció a persones en situació de dependència o similar (aux.infermeria, atenció sociosanitaria, integració social, certificat de professionalitat). En cas de no disposar de titulació possibilitat de formar-se per obtenir títol a la pròpia entitat.

Desitjable carnet de conduir i vehicle propi.