Fundació Intermedia
    fa 10 mesos

La figura professional del Responsable d’IntermediaJOB és aquella que s’encarrega d’assumir les funcions de desenvolupament i seguiment de projecte (plataforma IntJOB) en la vessant tecnològica, realitzar l’anàlisi de dades, la integració de sistemes d’IA (amb suport d’una empresa proveïdora externa) i vetllar pel bon encaix en la consecució d’objectius i metes de l’entitat.

Tindrà la missió d’aportar coneixement i habilitats de gestió tecnològica (es valoraran nocions de programació) així com experiències prèvies en la gestió i evolució de tecnologia de plataformes. El pla d'implantació del nou servei pivotarà al voltant de la figura del responsable d’IntermediaJOB  i serà el nexe d'unió amb la resta d'Intermedia, treballant amb la direcció d’empresa per acompanyar en la consecució dels objectius.

Serà el/la responsable de pilotar les noves funcionalitats i millores en usabilitat i guiarà el procés d’incorporació de IA/Machine Learning (refinament i la millora contínua de l'algoritme), amb suport d’una empresa proveïdora externa,  per a l'automatització del procés de matching que fa el millor encaix entre les candidatures disponibles i les vacants obertes.

En definitiva és la persona encarregada d'estar a tot dins del projecte d’evolució d’IntJOB. Dissenyar els requisits del client, coordinació amb el/la programador/a, les idees de disseny, l’experiència de l’usuari/ària,  tot això sense perdre el focus i empenyent el projecte sempre cap endavant, preservant la missió social de l’entitat. En treballar amb tants fronts oberts alhora, la bona organització del/la professional pot suposar la diferència entre l'èxit o el fracàs del projecte.

Haurà de prendre decisions considerant globalment diferents aspectes (tècnics, econòmics, ambientals, entre d'altres) relacionats amb la gestió de projectes, identificar problemes, obstacles i oportunitats i saber proposar millores i trobar noves estratègies o solucions, amb responsabilitat i autonomia, planificant i organitzant les tasques per assolir els objectius del projecte en els terminis establerts i, alhora, comprometre's amb el treball de qualitat, de forma clara i ordenada, mitjançant l’esforç, la constància i el desig de creixement personal i professional (la plataforma IntermediaJOB és un projecte que ha de créixer dins de l’entitat i el/la professional que s’incorpori tindrà l’oportunitat de créixer professionalment de la mà del projecte).

Funcions i tasques:

●        Dissenyar els requisits del producte a Client i la Gestió de Funcionalitats de la plataforma (canvis i millores a la plataforma per adaptar-la al nou sistema de diferents capes de servei).

·         Poder programar solucions per algunes modificacions bàsiques de la plataforma.

●        Especificar la qualitat de cada part lliurable.

●        Estimar els recursos i els terminis necessaris.

●        Fer de pont entre l'equip de desenvolupament d’IntJOB i Intermedia.

●        Formació de l'equip d'Intermedia sobre noves funcionalitats.

●        Desenvolupar i implementar el pla i processos per al projecte.

●        Gestionar els canvis s'han de fer (en el desenvolupament del producte: millores, traducció al castellà i anglès)

●        Guiar l'aprenentatge del nou sistema de machine learning, amb el suport d’una empresa proveïdora externa.

●        Gestionar els KPI de desenvolupament del projecte ( resultats i avaluacions), Monitoritzar el progrés.

●        Gestió part econòmica del projecte (part de pressupost destinada a desenvolupament i costos de millora)

●        Gestionar els riscos, problemes i canvis que hi pugui haver al projecte.

●        Mantenir una comunicació contínua amb els stakeholders.

Puntualment, realitzarà acompanyament a l’equip d’empresa en visites comercials per ensenyar les funcionalitats de la plataforma i ajudar a tancar nous clients per IntermediaJOB.

Requeriments:

Grau: Enginyeria de sistemes TIC, Enginyeria informàtica, Enginyeria informàtica de gestió i sistemes d'informació, Informàtica i serveis, Enginyeria en organització industrial Es valora formació complementària en sistemes operatius com Unix i Windows Server 2003.

O titulacions de formació superior de formació professionals relacionada.

- Es requereix un mínim de 6 a 12 mesos d’experiència laboral prèvia en projectes similars i/o relacionats.

Competències:

Competències tècniques:

•   Nocions bàsiques de programació.

Coneixement i ús de les eines de gestió i control pressupostari d'un projecte.

•         Domini dels instruments de planificació i control de gestió de forma integrada per optimitzar els recursos econòmics, materials i personals invertits en la implantació i desenvolupament d'un projecte.

•         Capacitat de realitzar un procés bàsic de gestió del risc, identificant i analitzant qualitativament els principals riscos dels projectes esmentats, i establint estratègies i accions de resposta.

•         Comprensió de l'impacte, la transcendència i la responsabilitat de determinades decisions sobre el desenvolupament d'un projecte més enllà del projecte.

•         Ús de metodologies àgils

•         Nocions dea User Experience

•         Nocions i interès sobre implantació de sistemes d’IA.

•         Coneixements de Yii

Competències bàsiques:

•         Castellà

•         Anglès

•         Coneixements de programació

Competències Transversals:

- Visió global estratègica

- Orientació a resultats.

- Organització i planificació.

- Comunicació.

Que s'ofereix:

Contracte indefinit.

Treball híbrid (presencial i en remot)

JORNADA: Jornada complerta de 38,5H setmanals, distribuïdes de dilluns a divendres.

HORARI:  Jornada de matins amb dues tardes.

SALARI: 30.000 euros anuals bruts per jornada completa.

Ubicació: Barcelona

Incorporació a una entitat social amb una trajectòria consolidada i reconeguda en l’àmbit de la millora de l’ocupabilitat.