Cuidador/a residència Tardes - Caps de setmana

10 vacants
    LLARS DE L'AMISTAT CHESHIRE FUNDACIÓ PRIVADA
    Temporal (igual o superior a 3 mesos)
    10 vacants
    fa 3 dies
    Jornada completa intensiva (tarda)
    801-1000 euros bruts/mensuals

Funcions i tasques:

Amb l’objectiu de cobertura de suplències en els 6 centres de la província de Barcelona, i passar a formar part de la Borsa de treball de la Fundació Llars de l’Amistat Cheshire obrim oferta de feina per  incorporar  cuidadors/res per a cobrir substitucions de forma urgent (durada indeterminada en funció de la durada de la substitució).

Les funcions de les persones incorporades estaran vinculades a l’assistència a les persones amb discapacitat física, usuàries de les residències, en la realització de les activitats de la vida diària que no poden fer de manera autònoma; efectuarà aquelles tasques d'atenció personal de l'usuari/a i del seu entorn; participarà en les tasques de neteja i hostaleria, i col·laborarà en la intervenció preventiva i estimulativa amb la resta de professionals de l'equip.

Formació valorable:

Cicle Formatiu en Tècniques de Cures d'Auxiliar d'Infermeria (TCAI)

Auxiliar d'Infermeria

Certificat Professionalitat Sociosanitari en Institucions Socials

O similar

Condicions:

Contracte temporal amb possibilitat de conversió en indefinit segons vacants que es vagin produint en els centres.