Formador/a - Tallers de prevenció de violències masclistes

Fundacio Intermedia (Seleccions externes)
    Palma
    fa 3 mesos
    Jornada parcial (matí)
    1201-1500 euros bruts/mensuals

A la Fundació Intermedia cerquem un formador\a per a la Fundació Ires a Palma de Mallorca

Fundació IRES promou la igualtat d'oportunitats entre dones i homes i vetlla pel respecte a la diversitat de les persones. En aquesta línia, es valorarà a les persones que disposin de certificat de discapacitat i/o la pertinença a un col.lectiu d'especial vulnerabilitat.

Funcions:

1. Realització de tallers d'igualtat i prevenció de violència masclista a Mallorca (Palma i altres municipis).

2. Elaboració del material corresponent als diferents tallers a impartir, vetllant per la seva actualització i adaptació als diferents perfils del públic destinataria (majoritàriament infantil, adolescent i juvenil).

3. Elaboració de memòries i avaluació dels resultats.

4. Gestions de coordinació amb les entitats sol·licitants.

5. Donar suport a altres projectes de l'entitat dins de l'àrea de prevenció i formació en Igualtat de gènere, segons perfil professional i competencial de la persona contractada.

Requisits:

Titulació: Grau en psicologia

Formació específica: Igualtat de gènere, violències masclistes i sexualitat. Experiència o formació en l'atenció sociolaboral a dones supervivents de violències masclistes. Valorable: formació específica en masculinitats igualitàries.

Competències:

Habilitats de comunicació i dinamització de tallers, empatia, perspectiva de gènere interseccional i capacitat per respondre a les necessitats de les persones a qui va adreçat el taller. Capacitat d'organització, flexibilitat, autonomia, proactivitat en les tasques a desenvolupar i treball en equip.

Condicions:

Contracte Fixe - 30 hores setmanals

Inici: 1/02/2024

Salari: 19.465,18 euros anuals bruts (14 pagues)