RESPONSABLE DE GESTIÓ D’OPORTUNITATS Perfil professional

La Responsable de Gestió d’Oportunitats és la persona encarregada de portar a terme el procés de gestió d'oportunitats a Intermedia i amb les entitats amb qui manté aliances.

A Intermedia entenem per oportunitat qualsevol elaboració intel·lectual que porta a formular un projecte, ja bé sigui en programes de continuïtat, d’aparició intermitent o en programes de nova aparició i/o innovació vinculats a subvencions/licitacions, aliances estratègiques.

Per tant, la missió del lloc de feina és liderar el procés de gestió de l’oportunitat, executant-lo des de la primera fase de control i actualització de fonts d'informació, identificació de l'oportunitat, valoració amb les àrees o entitats implicades, potenciar l'acord sobre qui intervindrà en el disseny i preparació de documentació, control de calendari i supervisió de la posada a punt per tal de presentar en temps  i formalment correcte.

També en fa el seguiment i en cas de concessió, traspàs de la informació necessària a la direcció que ho ha d'impulsar en el seu territori. En cas de no concessió en farà el tancament amb l'anàlisi dels motius i propostes de millora.

Promou en tot moment el diàleg amb les àrees territorials i entitats amb qui es formen aliances per tal d'ampliar el focus de captació d'oportunitats, identificar les fonts d'aportacions per fer el millor disseny i procurar la col·laboració de totes les àrees de manera equilibrada. Té la responsabilitat de mantenir-se actualitzat/da tècnicament pel que fa a metodologies de disseny, definició d'indicadors, sistemes d'avaluació, etc.

Funcions i responsabilitats

• Responsable del procés de Gestió d'Oportunitats de l'entitat i d’aquelles oportunitats generades en el sistema d’aliances d’Intermedia.
  • Responsable de pilotar l'assignació de la responsabilitat del disseny en cada oportunitat o assumir el disseny si s'escau, tant intern com de les oportunitats vinculades a les aliances.
  • Responsable de supervisar totes les fases del procés fins que es presenta el projecte.
  • Responsable del traspàs del projecte a l’equip de treball que l’ha d’executar en cas d’aprovació.
  • Responsable del tancament del procés de presentació i en el cas de no atorgament, les accions futures que se’n puguin derivar (al.legacions, recurs s’alçada, etc.. ).
  • Responsable del seguiment, mètriques i propostes de millora de totes les oportunitats presentades.

Tasques:

• Buidatge del GESTBOE i d’altres fonts de possibles oportunitats així com una primera validació d’aquelles possibles oportunitats.

• En les oportunitats detectades, fer lectura en detall de bases, convocatòries i demés documentació associada per elevar una proposta de valoració a qui correspongui segons Procés de Gestió d’Oportunitats.

• Un cop aprovada la idoneïtat d’optar a l’oportunitat, liderarà les diferents fases de l’elaboració del projecte i documentació necessària en col·laboració amb les persones implicades segons Procés GO (equip base). Concretament:

• Revisió documentació/interpretació i formulació de dubtes.

• Preparació de la documentació exigida.

• Seguiment de l’Elaboració i validació de la proposta econòmica.

• Redacció de la proposta tècnica segons l’establert en Procés de GO.

• En cas d’externalització del disseny realitzar el seguiment del mateix.

• Derivar el producte final per revisió a responsables implicats/des.

• Derivar el producte per maquetació en cas necessari i seguiment del mateix.

• Preparar tota la documentació per la presentació.

• Vetllar per l'acompliment del calendari necessari.

• Fer la proposta dels i les professionals valorada per l’equip base de GO.

• En cas que l’Oportunitat sigui aprovada: impulsarà amb equip que executarà el projecte un procés de revisió del projecte per tal d’analitzar els possibles dubtes o ampliar la informació i alhora l’establiment del circuit base d’execució del projecte.

• Gestió conjunta amb la Responsable de subvencions dels possibles requeriments, tant a nivell pressupostari com tècnic i supervisar el seu acompliment.

• Registre i seguiment de l’informe de resultats de cada oportunitat presentada amb identificació de punts forts i febles i aspectes de millora.

• En cas de no atorgament execució de les accions previstes ( al.legacions, recurs d’alçada ).

Grau en ciències socials i jurídiques (educació social, pedagogia, psicopedagogia, sociologia...).

Recomanable experiència prèvia en les funcions.