Política de privacitat

S’informa a les empreses, en compliment de la legislació vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal, sobre la política de protecció de dades de caràcter personal amb la finalitat que aquests decideixen de forma expressa, lliure i voluntària si desitgen facilitar a aquesta entitat les seves dades personals que siguin necessàries i per això els són sol·licitades a la pàgina web per a la prestació dels productes i/o serveis dels què disposa FUNDACIÓ INTERMEDIA.

FUNDACIÓ INTERMEDIA ha adoptat els nivells de seguretat de protecció de les dades personals exigits a la legislació vigent de protecció de dades, instal·lant les mesures tècniques i organitzatives necessàries per evitar la pèrdua, mal ús, alteració, accés no autoritzat i altres riscos possibles. Igualment complim amb l’obligació de secret respecte a les dades personals facilitades, establerta a la legislació de protecció de dades aplicable.

Tant Fundació Intermedia com d’altres empreses que publiquin ofertes a través del portal IntermediaJOB, tindran accés a les dades que consten en aquesta plataforma, a fi de facilitar la contractació de les persones candidates.

Informació bàsica

Informació bàsica sobre protecció de dades
Responsable Fundació Intermedia.
Finalitat Publicar en aquesta plataforma les seves ofertes de feina.
Legitimació Consentiment de l’interessat/da.
Destinataris/àries Fundació Intermedia i els usuaris/àries donades d’alta al portal.
Drets Accés, Rectificació, Cancel·lació, Oposició, limitació de l’ús i Portabilitat.
Informació Addicional Consulti la Informació Addicional i detallada sobre Protecció de Dades.

Informació addicional

La “Política de privacitat” regula el tractament de dades facilitades per les empreses a través de la pàgina web que Fundació Intermedia (d’ara endavant, “INTERMEDIA”) posa a la disposició dels usuaris i les usuàries d’Internet. La present Política forma part integrant de l’Avís Legal accessible en tot moment des de la pàgina web.

La pàgina web pot oferir funcionalitats per compartir continguts a través d’aplicacions de tercers, com LinkedIn y Twitter, etc. Aquestes aplicacions poden recollir i tractar informació relacionada amb la navegació de l’usuari/ària en els diferents llocs webs. Qualsevol informació personal que és recaptada a través d’aquestes aplicacions, pot ser utilitzada per tercers usuaris/àries de les mateixes, i les seves interaccions estan sotmeses a les polítiques de privacitat de les companyies que faciliten les aplicacions. La pàgina web pot allotjar blogs, i altres aplicacions o serveis de xarxes socials amb la finalitat de facilitar l’intercanvi de coneixement i contingut. Qualsevol informació personal que es faciliti per l’usuari/ària pot ser compartida amb altres usuaris/àries d’aquest servei, sobre els quals INTERMEDIA no té cap control. A fi d’oferir informació o serveis d’interès en funció de la localització de l’usuari/ària, INTERMEDIA podrà accedir a dades relatives a la geolocalització del dispositiu de l’usuari/ària, en aquells casos en què la seva configuració a aquest efecte així ho permeti. Amb l’objectiu d’oferir seguretat tècnica i diagnòstic de sistemes, de forma anonimitzada o agregada, INTERMEDIA podrà registrar l’adreça IP (nombre d’identificació de l’accés a Internet del dispositiu, que permet als dispositius, sistemes i servidors reconèixer-se i comunicar-se entre sí). Aquesta informació podrà ser també emprada amb finalitats analítiques de rendiment web.

Per quant temps conservarem les dades de les empreses?
Amb caràcter general, les dades proporcionades es conservaran durant el temps necessari per atendre la sol·licitud de l’usuari/ària sempre i quan l’empresa no ens comuniqui la seva baixa o finalitzi el contracte.

En el cas concret de gestionar una candidatura, les dades seran conservades únicament durant el transcurs del procés de selecció, i un cop finalitzat, (tant si l’usuari/ària ha estat contractat per una empresa, o si encara no ho està), Fundació Intermedia guardarà i utilitzarà les dades personals i en un màxim de 2 anys es farà una renovació del perfil del/la candidat/a a través d’un consentiment per escrit indicant que es vol continuar inscrit/ta a la plataforma IntermediaJOB. En el cas que no s’autoritzi, s’esborraran les seves dades.

Com protegeix INTERMEDIA la seva informació?
Encara que les dades proporcionades per les empreses siguin de caràcter públic, la Fundació INTERMEDIA garanteix el seu bon ús implementant mesures de seguretat organitzatives, tècniques i físiques amb l’objectiu de protegir les seves dades, per tal d’evitar violacions de seguretat i garantir la confidencialitat, integritat i disponibilitat de les dades durant tot el tractament.